25 Haziran 2009 Perşembe

oysa küçüğüm daha ben..






oysa küçüğüm daha ben öyle kolay kalkamam düştüğümde yerden ,hemen onaramam acılarımı kapatamam yaralarımı.Halbuki çok çabalıyorum düşmemek için sağlam basmaya çalışıyorum tutunuyorum birilerine ama küçüğüm ben dimdik duramıyorum işte..emeklesen olmuyor daha yürüyemezken koşmaya çabalıyorum ben..yaralarım var boyumdan büyük acılarım var kaldıramıyor küçük bedenim küçüğüm işte ben hayat neden anla mıyorsunki?herkes büyümeyi isterken ben açıkça söylüyorum işte KÜÇÜĞÜM BEN yorgunum mutsuzum umutsuzum oysa küçüğüm ben neden bana böyle davranıyorsun ki? senle olmak için çabalamıyormuyuz biz?hayatta kalmak için değil mi bunca uğraş?ozaman neden sende biraz kıymet bilmiyorsun..niye bu kadar acımasızsın silahımı indirip irademi geride bıraktığımda neden hep ssavaş başlatıyorsun neden hep beni güçsüz yakalıyorsun..ben kabul etmişken yenilgiyi neden ateşkes imzalamıyorsun?


Herşey senin içinde sen neden benim için var olmuyorsun?neden ki bu düşmanlık naptım ki ben sana niye böyle küsüp gidiyorsun sonrada çok sert vuruyorsun..hiç ummadık bir anda şaşırtıyorsun bir anda yıkıyorsun..aslında herşeyi sen yapıyorsun ben sadece bakıyorum hayat?neden bana böyle davranıyorsun neden birazda beni dinlemiyorsun..birazda ben karar versem birşeylere mesela senin dediğin olmasa herzaman bu kadar bencil olmasan mesela hayat?


Hayat...!!sıkılmadın mı artık birşeylerin hep senin istediğin gibi olmasından biraz da sen üzülsen biraz senin canın yansa mesela..gecelerce uyumasan sende senide birileri yaralasa hiçbişey senin istediğin gibi olmasa mesela ne olur ki sanki..?

Bencil olma hayat daha çok küçüğüm ben savaşamam öyle kolay senle..

1 yorum:

F.F. 29 Haziran 2009 12:44  

NEDEN SEN DÜNYAYA GELDİN??? HAYAT SANA BUNLARI ÇEKTİRMESE SENİN ZATEN NE İŞİN VAR DÜNYA DENİLEN KAVRAM DA ..BİRŞEYLER YAŞANMASI GEREK...HAYAT SENİNLE UĞRAŞMAZSA BANA GÖRE HİÇ TADI ÇIKMAZ GİBİ..ASLINDA SAVAŞ DEĞİL BİR NEVİ OYUN BU...BAZEN ZORLUKLAR BAZEN KOLAYLIKLAR GELECEK BU OYUN DA ... OYUNUN KURALLLARINI YAVAŞ YAVAŞ ÖĞRENECEKSİN ...ASIL ŞİMDİ OYUNUN TADI ÇIKAR

Blog Widget by LinkWithin

    © Blogger template by Emporium Digital 2008

YUKARI ÇIK