11 Mart 2008 Salı

neden burdayım?


neden burdayım bende bilmiyorum..aslında bir matematik hocam var kendisiyle şuan konuşmuyoruz ama kendisi değer verdiğim biridir..onun burda bloğu okuyunca böle bi olaya girmemi tetikledi..herneyse burdayım işte..size kendimle ilgili hiçbişey anlatmayacağım sadece dün hayata dair benle ilgili öğrendiğim bikaç şeyi sölemek istiyorum..ben aslında yalnızmışım bu kadar kalabalıkken..ben her yere düştüğümde bi tek annem kaldırırmış beni yerden..bazen dostlarımın olduğunu sanmışım aslında onlarda yokmuş(bu kanıya çok önceden vardım)..arkama baktığımda kimse yok..güçlü görünmeye çalışsada insan bi yerden sonra yoruluyor,hiçbirşey yapası gelmiyor..insana yaşadıkları karamsar olmayı kimseye güvenmemeyi öğretiyor..tek başına güçlü olmayı başarabilirsen ne mutlu sana..ama bunu da kimsenin beceremiceğini düşünüorum..! büyüdükçe biz, insanlar sahteleşiyor..bu sahte yalanlarla.. kötülerle.. dolu dünyada iyi biri olarak kalmanız dileğiyle...

3 yorum:

Harun 12 Mart 2008 07:48  

Karamsar olsada şiirsel güzel bir başlangıç.Bir tavsiyede bulunacağım; sadece içinden yazmak geldiğinde yaz.En güzel yazılar böyle çıkar çünkü.Ve bir temenni;
Okurlarının bol olmasından çok nitelikli insanlar olmasını diliyorum.Hoşgeldin

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com 21 Mart 2008 07:55  

Hoşgeldin bloglar alemine. Bence bu kadar karamsar olma. Unutma ki seni bu karamsarlığa itenler senin bu hâlini gördükçe daha da sevinirler. Oysaki onlara karşı güçlü olmalısın. Onların istediği kalıba girmemelisin.

mevudugaga 26 Mart 2008 13:13  

Hoşgeldiiiiin (:

Blog Widget by LinkWithin

    © Blogger template by Emporium Digital 2008

YUKARI ÇIK