12 Mart 2008 Çarşamba

Bir Çiçek Dürbününden İnsanlara Bakarken..


bugün yorucu bir okul ortamından sonra meydana çıktım..çok kalabalıktı herzaman ki gibi..bu sıralar iyi bir morale sahip olmamam nedeniyle olsa gerek herzamankinden fazla duygusal bir edayla bir banka oturup biraz etrafı seyrettim..mendil satan şirin minik insanlar vardı..eli yüzü kir içinde olan yaşıtlarının okul bahçesinde oyunlar oynadığı ne yapacağını bilmeyen ne olcakları belli olmayan minikler..yanımda oturan yaşlı bir teyze vardı..siyatikten şikayet ediyordu yanındaki tonton amcaya..karşıda birbirne girmiş insan topluluğu vardı birbirlerine taş atan..bankanın önünde emekli aylığını almaya çalışan yaşlı insanlar vardı..aralarında bir teyze vardı cok tatlıydı bembeyaz saçları vardı=)..ama çok yorgun gözüküyordu..epeyde kişi vardı önünde...önümden ağlayarak yürüyen bir genç kız geçti muhtemelen bir yerlerde bi yarısını bırakmıştı..canı acıyordu...he bide dershaneden çıkmış yorgun öss tayfaları vardı ki onlar epey yorgun dertli gözüküyorlardı gelecek kaygısı olsa gerek..çok yorgundum üzgündümde ama baktım ki herkesin bir sorunu var herkes bir mücadele veriyor..para kazanmaya calışan minikler gibi, emekli kuyruğunda bayılan yaşlılar gibi , öss kagısı taşıyan gençler gibi..insan biraz da içinde bulunduğu imkanların değerini bilmeli diye düşündüm..bugün ve herzaman ki gibi ve her insan gibi o kalabalığın içinde kaybolup gittimm...

1 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com 26 Mart 2008 12:54  

Canım senin de okuyanın vardır eminim. Ben abone oldum bile bloguna. Yeni bir yazı yazdığında hemen gelirim. Gerçekten çok güzel yazıyorsun. Okulda kompozisyon yarışmalarına girsen derece yaparsın.

Blog Widget by LinkWithin

    © Blogger template by Emporium Digital 2008

YUKARI ÇIK