14 Mart 2008 Cuma

BİR KALEM BİN MUTLULUK..=)


Öyle bir an gelir ki minicik şeyler mutlu eder insanı…belki de küçük şeylere mutlu olmayı beceremediğimiz için mutluluk…mutluluk diye arıyoruz onu sokaklarda…olmadık yerlerde…halbuki bir gülüş bir tebessüm yeter insanı mutlu etmeye…bir dokunuş bir bakış…şu resimde gördüğünüz kalemi bugün çok sevdiğim değer verdiğim biri hediye etti bana…öyle mutlu oldum ki bunu herkese söylemeliyim dedim ve sizlerle paylaşmaya karar verdim...şimdi o kalemle yeni yazılar yazacağım yeni umutlar yeni mutluluklar için..o kaleme her baktığımda o güzel insan gelecek aklıma bana kuytu bir yerde bu senin olsun deyişi çınlayacak kulaklarımda..kalemi ilk elime aldığımda duyduğum mutluluk tekrar mutlu edecek beni..dedim ya küçük şeylerle mutlu olmayı başarmalıyız yoksa bu dünyada hep yüzü asıklar olarak gezeriz..mutsuz musunuz açın odanızın penceresini güneşi izleyin..mutsuz musunuz avazınız çıktığı kadar bağırarak şarkılar söyleyin…mutsuz musunuz gidin bulun sizi mutsuz eden her neyse yakasına yapışın mutlu et beni diye haykırın..kaybedecek ne var ki?..mutlu olmak için önünüze gelen her fırsatı değerlendirin hatta mutlu olmak için fırsatları kendiniz yaratın..mutlu olmayı beklemeyin gidin bulun onu…bir Alman atasözü der ki: “herkes kendi mutluluğunun demircisidir”..hadi koşun yakalayın o mutluluk denen şeyi..mutlu olduğunuz yerlerde sizi mutlu eden kişilerle olmanız dileğiyle…

1 yorum:

Harun 14 Mart 2008 15:06  

Alıntı; ''Mutluluğun en keyif kaçıran yanı biriktirilebilir ve stoklanabilir bir mal olmamasıdır...''

Blog Widget by LinkWithin

    © Blogger template by Emporium Digital 2008

YUKARI ÇIK