12 Haziran 2008 Perşembe



Evet yine bir sezonun daha sonuna geldik..aslında yeni bir temponunda başına...veee yazz geldii..kimimizin tatil planları kimimiz de ders ve iş alanında çalışma planları var..yaz tatilleri hep anılarla doludur hep yaşanmışlıklar içerir insan hayatında...çünkü bu zamanlarda insanlar sosyal hayata yönelir gezer,tatil yapar,yeni insanlarla tanışır,kendine vakit ayırır,etrafındaki insanlarla olan ilişkilerini geliştirir v.s.

Ben en çok serin yaz akşamlarını severim sahil kenarlarında geçirilen..ıslak iskeleye oturup o seriniliği hissetmeyi..hafif esen rüzgarın güneşten kavrulmuş yanık tene deyişini hissetmeyi..hafif içinin üşüyüp yanında sarılcak birini aramayı severim...yakamozu izlemeyi..hatta gecenin bir yarısı denize girip tehlikeyi göze alma zevkini severim...denediğimde oldu hani bi kaç defa , bir söylem vardır belki duymuşsunuzdur yazın deniz geceleri daha sıcaktır gündüze nazaran ben bunu duyduğumda ne yalan söyleyim pek inanmamıştım saçma gelmişti. Kafamda bi orantı vardı çünkü gündüz güneş vardı ve güneş dünyayı ısıtıyordu ne yani güneş ortada yok ve var olduğunda oluşan mevcut sıcaklıktan daha mı sıcak deniz?... demiştim ve nitekim bunu denemeye karar vermiştim...

Ve sonuç gerçektende deniz gündüz olağan sıcaklıktan daha sıcaktı..şaşırmıştım açıkçası mantıksız gelmişti gerçi bunun böyle olmasının mantıklı olan açıklamasının ne olduğunuda bilmiyorum=))...



İnsanın feyz alacağı nadir ama güzel noktalardan biridir gece denize girmek...bikere
cazibesi var oda cesaret istemesi...sonuçta insan garanticidir ve öyle olmalıdır da gece ise tedirginlik hissi yaratır insanda...

İskeleden atlamıcaksın eğer gece giriyorsan denize kumsaldan yavaş yavaş giriceksin her saniyesinde vücudun daha cok sokulacak denize daha bir içli dışlı olucaksın onunla..içindeki hafif ürperti tüylerini diken diken edecek...ayağın sağlam bir nokta arayacak kendine belli bir seviyede dalacaksın içine...işte o an anlayacaksın denizin sıcaklığını o an alacaksın durumun zevkini...



ÖSS ye sövüp saycak değilim olması gereken bir sınav olduğunu düşünüyorum bu bendeki mantıklı olan açıklaması bir de olayı kişisele döktün mü farklı bir açıklama duyabilirsiniz benden=)...benim elimden tatilimi çalan hain sistem lanet olsun sana kahrolsun öss:D:DArtık bu yaz nasıl geçer bilinmez..işte arada günübirlik denizlerle birkaç konserle idare edeceğiz yani umuyorum öyle olur...

Tatil yapma şansı ve fırsatı olanlara iyi tatiller diliyorum..ders ve iş alanında çalışması olan arkadaşlarada bu sıcakta sabırlar diliyorum..=))

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin

    © Blogger template by Emporium Digital 2008

YUKARI ÇIK